NEW ZEALAND | PART TWO

IT'S HOBBITON TIME! 
 
Nu kommer alla mina bilder från när jag besökte Hobbiton! Alltså, där de spelade in en del av Sagan om Ringen triologin. Och Hobbit-triologin såklart. Nästa inlägg som kommer upp kommer vara från The Black Water Abyss som jag gjorde innan jag åkte till Hobbiton, så om ni undrar över mitt bleka, trötta ansikte och mitt smutsiga hår..... så är det därför haha. 
 
I alla fall! Vi börjar med en utsiktsbild. Hur fint?!
This is a hobbit hole!
This in one happy Lovisa in Hobbiton
Alla hobbits hade hobbyn (haha, that pun), eller jobb rättare sagt. Och de hade byggt upp rekvesita till nästan alla. Här har vi bagar-hobbiten. 
 
Detta var en fejkpumpa... Dock en avgutning av en pumpa de själva hade odlat året innan. It was huuuuge
Pek
Denna skylten då? Känner ni igen den?
Sälfy
Okej, en sista utsiktsbild
Hobbiton var amazing. Nörden i mig hoppade av glädje. 
That's it for now. Kisses and hugs 
 
 
Australien | |
Upp