THE TRIP | NOOSA

Här kommer lite bilder från min och mamma & pappas rundtur i det stora landet som kallas för Australien. Vi började vår tur på Sunshine Coast, där jag ändå hade mitt liv i ca ett år. Efter det så åkte vi runt i ca 3 veckor innan vi avslutade på Sunshine Coast igen. Vi hann väl inte med sådär jättemycket på den första vändan till Solskenskusten, jag hade massor att fixa (som att rensa/städa ur en hel lägenhet.... vilket tar ett tag) och köra X antal rundor till flygplatsen för att Antons första flyg blev inställt (vilket var ganska jobbigt såklart). Men vi hann med en tur till Noosa i alla fall! 
 
Mamma & pappa i Noosa National Park
Utsikter <3
Solnedgången i Noosa alltså.. 
Och en bild till på mamma & pappa 
Sen hann vi givetvis med lite strandhäng, lite shopping och så, men tyvärr har jag knappt några bilder från det.. 
 
Men nu när jag landat lite i livet hemma i Sverige igen så kommer det snart fler uppdateringar från vår resa. Sååå, det hade nog varit värt att kika in här snart igen. 
 
Ta hand om er!
 
Australien | |
Upp