AND NOW IT'S OVER

Har inte bloggat på ett bra tag, haha. Ska ta tag i det när jag kommer hem där det finns vettigt internet så jag kan visa massa bilder från mina sista månader här. Just nu sitter jag på en flygplats, helt ensam, och har tre h innan jag sätter mig på ett plan mot Nya Zeeland! Jag har vinkat av mina päron också, som begav sig hem mot Sverige idag efter en månad i detta otroliga land. 

Mamma och pappa kom hit den 12 december, och oj vad vi har hunnit med grejer sen dess! Vi har haft en sjukt bra tid tillsammans och upptäckt mycket av vad Australien har att erbjuda. Vi började "hemma" (vilket är Alexandra Headland, Sunshine Coast, för mig) med lata dagar på stranden och lite fix. Vi begav oss sedan till whitsundays, vidare till brisbane, till tasmanien, därifrån till Melbourne och till sist till Sydney innan vi avslutade med några dagar på Solskenskusten igen. Som sagt, hunnit med mycket på denna månad vi har haft tillsammans. Ska visa er bilder från varje "resa" senare. Nu får ni nöja er med ett litet axplock av bilder på vad vi gjort.

Whitehaven beach! (No filter needed)
Trött-selfie (jagsov sammanlagt 35 minuter natten innan, haha)
Tasmanien! Mata kängurur 😍
Hålla hand
Melbourne!
Nyår i sydney 😍
Solskenskusten igen ❤

Slut på preview! 

Känns såklart skumt att lämna detta land, som man trots allt tillbringat 11 månader i.. där man skaffat en vardag, rutiner.. och inte minst en sambo. Fjanton åkte hem innan vår rundtur startade och jag kan väl vara ostig och säga att jag saknat honom varje dag. 

Men snart står jag på svensk mark igen! Watch out, Sweden 😉
| |
Upp