89 FRÅGOR & SVAR

RANDOM:

1. Namn? – Lovisa Carolina Bondegaard-Lautrup

2. Exakt ålder? – 8303 dagar

3. Vart bor du? – Brunnslöv (for the win!)

4. Bor tillsammans med? – My brother (from the same mother, haha. Eller ja, as far as I know)

5. Husdjur? – 2 vovvisar

6. Färg på ditt hus? – Har inget hus.. brorsans är gult och vitt dock

7. När är du född? – 8 juni 1993

8. Klass? – .....

9. Vilket år tar du studenten? – tog studenten 2012

10. Något jobb? - jobbar på Ystad Arena och på Fogarolli

11. När ska du sova ikväll? – när jag blir trött

12. Duschat idag? – yaaaz

13. Kramat någon idag? – nej

14. Pussat någon idag? – nej

15. Vad har du ätit? –  frukost, sen kyckling och lowcarb pasta.. och ketchup!

16. Dagens klädsel? – nike air max, stumpor, gråa jeans, trosor, bh, ystad arena-tröja och yatad arena-tjocktröja

17. Dagens smink? – concealer, rouge, puder och maskara

18. Dagens sötnos? – pappa, för att han letar upp saker som jag slarvat bort

19. Dagens roligaste? – Att jag är extremt lättroad ibland

20. Har du många vänner? – Ja, det skulle jag vilja påstå

21. Vem kramade du senast? – mamma

22. Hur många har varit otrogna MED dig? – dos. Utan att jag visste om det givetvis.

23. Vem pratade du med i telefon senast? – anton ♡

24. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? "Då ses vi vid 21-tiden!" - från pappa

25. Senaste filmen du såg? – hmm.. såg Salt med Bella och brorsan förra lördagen!

26. Senaste låten du hörde? – ska man minnas det? Vet att jag lyssnat mycket på Oskar Linnros idag iaf

27. Vad vill du äta nu? – choklad.. vill typ alltid äta choklad :)))

28. Vad är din favoritdryck? – för tillfället är det ramlösa med smak av fläder & lime!

29. Vilken är din favorit stad? – ojsh, jag som har svårt för städer.. men Lund. Eller Sydney!

30. Vilket är ditt favoritland? – Australien ♡♡

31. Favoritsyssla? – kramas

32. Vilket var de bästa året? – 2015, än så länge iaf!

 SENASTE:

33. Personen du tänkte på? – tänkte på min chef Jenny nyss, räknas det?

34. Drickan du drack? – Celcius Päron

35. Gången du spydde? – ojsh.. minns ej!

36. Gången du grät? – förrgår haha

37. Pizzan du åt? – käkade en kebabrulle förra veckan

38. Gången du var i Göteborg? – sommaren 2014 måste det ha varit..

39. Gången du var i stockholm? – ehm... februari 2015

40. Gången du var hög? – blev hög på adrenalin när jag klättrade i grottor på nya zeeland, räknas det?

41. Personen som såg dig gråta? – vet inte! Men anton skulle jag tippa på..

 

ANTINGEN ELLER:

42. Svart eller vitt? – Svart

43. Hund eller katt? - hund ♡

44. Ut och festa eller hemma och mysa? – hm. Beror på vilket humör jag är på. Men är oftast på myshumör

45. Tv-spel eller datorspel? – datorspel (inte för jag någonsin spelar varken datorspel eller tv-spel..)

46. Singel eller upptagen? – upptagen

47. Lunarstorm, helgon eller playahead? – hahah, lunar!

48. Ragga eller bli uppraggad? – Inget av det just nu, tack

49. Big Brother eller Paradise Hotel? – paradise hotel. Underhållning på hög (eller väldigt låg, beroende på jur man ser det) nivå

50. Svart hår eller blondt? – på mig? Svart.. på andra? Blont

51. Blåa ögon eller bruna? – på vem? Hundar? Bruna isf

52. Choklad eller lakrits? – choklad ♡

53. Göteborg eller Stockholm? – Göteborg isf!

54. Högerhänt eller vänsterhänt? – höger... där tummen sitter till vänster 

55. Coca-Cola eller Fanta? – Coca-Cola

56. Pizza eller kebab? – kebabpizza

57. Randigt eller prickigt? – Prickigt....

58. Älska eller älskas? – Båda två såklart.

59. Leva eller dö? – leva

ANTAL:

60. Personer du älskar? - ojsh. Min familj, mina vänner, min pöjk..  och vovvarna 

61. Personer du hatar? – vet ej. Inga, såhär på rak arm..

62. Personer som sagt jag älskar dig? – jadu.. några stycken :)

63. Personer som hatat dig? – ojsh. Vet faktiskt inte! Har ni svaret på detta så får ni gärna berätta, haha

64. Glassar du ätit på en dag? – vet ej? Är inte superförtjust i glass

65. Festivaler du varit på/ska på detta året? – ska på två vad jag vet, fast med jobb.

66. Gånger du haft minnesluckor? – minns inte (haha)

67. Piercingar har du? – 6 (om man räknar med hålen i öronen)

68. Personer du saknar just nu? – fjanton, syrran.. mina vänner (känns som det var längesen jag träffade dom..)

69. Gånger ditt hjärta brustit? – 1

 

VEM:

70. Vill du kyssa nu? – anton

71. Ska du träffa imorgon? – anton :D

72. Sjöng du senast för? – migsjälv, haha

73. Hade du senast en MSN-konversation med? – åh msn... det var tider det!

74. Spelade du tv-spel med senast? – kollade när brorsan spelade typ förrförra veckan

75. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – hm.. anton. 

76. Vill du kasta en sten i huvudet på – jonna (mest som en kul grej, hehe)

77. Förtjänar att dö? – Våldtäktsmän, kvinnomisshandlare, mördare...

78. Vill du sova bredvid inatt? – det kommer bli min nalle iaf

VAD:

79. Gör dig glad? – musik, mina vänner, kärlek, fint väder

80. Gör dig ledsen? –  när personer i min omgivning mår dåligt 

81. Vad vill du helst göra nu? Ligga på en strand på andra sidan jordklotet 

82. Önskar du att du slapp göra? Köra så långt till jobb

83. Vill du ha nu? – just precis nu så vill jag ha mer att göra på jobb...

84. Önskar du dig i födelsedagspresent? – en trevlig middag med alla som ligger mig varmt om hjärtat

85. Längtar du till? – framtiden

86. Tycker du om dina betyg? – är nöjd med alla utom ett

87. Ångrar du i ditt liv? – försöker att inte leva med ånger = man lär av sina misstag 

88. Är det bästa som har hänt dig? – att jag hittade migsjälv #klyscha

89. Varför gjorde du detta? – för att jag har tråkigt på jobbet (förlåt Jenny)

Min vardag | |
#1 - - Ia:

Go du är då ❤

Upp